Människan och skapelsen

Jag är inte riktigt säker på vad euforisk betyder, tror att jag har något hum. men  som sagt inte 100.
Dock känns euforisk som en jävligt bra ord för dagen, eller stunden kanske är bättre.
Hade mässa i kyrkan för en rätt stor skara people.
och så sjöng vi då låtarna från människan och skapelsen. Tillsammans med en solist och så fyra stycken saxofonister gick vi loss på en microfon, men jag tror att folket hörde bra ändå!
 
Under min favoritlåt mitt i allt det meningslösa hade jag ståpäls, gråten i halsen och kände mig så jäkla bra.
 
Att stå där ger mig en känsla av att jag tillför något, jag vet att jag är bra på det jag gör. Hör att jag sjunger rätt och känner mig bra. Känner hur bröstkorgen sväller. Samtidigt som jag trycker ut magen för att få plats med så mycket luft som möjligt!!!
 
bra Hanna
 
Har varit med på min första älgjakt också! Gick i drevet då de inte förlita mig med en bössa....
Gick med älgarna fram till slutet och allt var mycket.. tänkte skriva fint. men ni kanske är känsliga så säger COOLT!
 
I slakteriet låg benen på golvet och resten hängde upp och ned i rosa nyanser. Luktade lite sådär, men allt som allt lärde jag mig en hel del nytt!
 
Nu ska jag inta bingen och bara njuta av dagens händelse!!
 
Arrii vidertschie! 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: