Black 'n white

Hur är läget?
MItt läge är OK, rätt så. Lite i valet och kvalet, och så kan jag bara hata att jag är lojal! 
 
Läste lite gamla inlägg och upptäckte att jag har en del riktigt fina fraser. Får väl se om jag kan smyga in dem igen, har liksom saknat dem kollosalt mycket!!!
 
Igår fick jag paket från over there kändes rätt häftigt! Kände mig betydd, kände att jag hade någon som bryr sig om mig, och gör allt för att jag ska fortsätta handla av dem. E-bay I L O V E you!
 
I paketet låg det två askar med pärlor i, små rackare minsan! Holy Molly ja. Men dem ska ni få se senare.
 
NU ska jag berätta om lappen, eller lappjävlen, som jag föredrar att kalla den, ( inte från lappland för er som undrar...) den liksom blåser upp i ansiktet på mig varje gång det blåser, fastnar under min fot varje gång det är blött. Enkelt sagt en riktig pina! Mother fucker...
Anyway, så är den rosa. Vi träffades förra veckan i växjö. Jag såg den och ville ha den!! ÅÅÅH JAAAAAAA , jag  ville ha den. Fick den och blev glad, så glad! Tänkte att nästa vecka gör vi något kul! För efter den 7 oktober är den värdelös, och den kommer inte ens att kunna irritera mig med den fula rosa färgen den är tryckt i. 
Så råkar det stå 20% på ett helt köp. och så Lagerhaus

Det tuffa är att Lagerhaus bara finns i Växjö centrum, som närmst. Hittar jag dit? Nope, nä, nej, no, absolut inte.
Livet är tufft.... Och orättvist, tycker ni inte det? 
Klart ni tycker!!
 
igår hade jag en tuff dag, var så trött, orkade ingenting! 
Men så uppenbarade sig något fantastiskt på maxi. Åh wow så glad jag blev!
 alltså så ljuvligt!!! Fantastiskt! 
 
Nu ska jag tydligen ut och gå, HALLÅ! Jag var på gympa igår, hasade runt och höll in magen! Vad mer kan
någon begära av mig?
 
 
Så i sådana dystra situationer får man tänka på roligare saker! så som denna! ^
 
Hehe, garvar läppen av mig!
 
*TjingTjing*
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: