Tjejdag!

Måndag och vi är numera inne i vecka 48. Hur sick är inte det? 4 veckor kvar av detta året!
VAR har 2012 tagit vägen?

Tror ni att jorden kommer gå under?
Jag tror inte det, men jag tror att något måste göras. Ut med tummarna ur röven och gör något!!!

Jag gjorde något i söndags, igår...
Gick upp halv 8 och större delen av mig undrade vad fan jag höll på med.
5 timmars sömn är icke ok.

Detta skulle jag kanske tänkt på innan, men nu gick det som det gick.

Dagens destination var Ikea så jag tog tåget till Kristianstad.
Under resans gång passade jag på att äta frukost. Kanelbulle och kaffe på pressbyrån för ENDAST 48 kr. TaCk Hässleholm. Ni levererade helgens dyraste måltid!!!

Från K Town färdades jag sedan i Gördis till My home Town Where My mama lives. Åh min mamma!!

Väl där kröp jag lite garderober och tittade på julsaker, å jag gillar de!

Till slut hittade vi lite saker som lastades in i bilen, och efter det drog vi mot Älmhult igen.

Väl framme så var det dags för presentation.
Världens modernaste Ikea varuhus - mamma och Therese.
Mamma Therese - världens modernaste Ikea varuhus!

Här satt jag och väntade i 4 timmar. Och Här tog jag Ingvar Kamprad i hand och hälsades välkommen. DÄR stod john osv.

Efter någon timme på plats intogs uppgift numero deux. Fika handlande!!!
Som jag ibland tror att de två gillar mer än vanlig shopping....

Kaffe och kakor intogs i soffan hemma hos oss och sedan var söndagen gången.

Bra Hanna.

Idag måndag.
Väntar på JP just nu som ska komma hemkörandes för att hämta upp mig och sedan följer Ikea för lite nödvändigheter och presenter och sedan mat.

Har kollat ut lite recipept på internetet och har nog bestämt mig för att ha någon form av julfika på söndag efter kyrkan.

Såg att vi fått en hel del extra övningar på kören, vilket känns fint. Fint att få tillföra.

Halleluja

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: