Pictures

Jag tyar inte mer Karl-Oscar!
Är inte i skrivare tagen så idag ska ni få titta på lite bilder som jag sparat på mig. De flesta är från Facebook. Så ni som hänger där kanske redan har sett dem. Men då behöver ni inte spela Allan och kivas om det, utan rulla då moget ner till nästa bild.
Så hade jag gjort......


Som ni kommer se i bilderna har jag övat på att göra rosor på mina cupcakes, det kanske var fel att börja med bruna... Men tycker de är helt ok anyway!
Jag har också blivit företagare.....
Eller också inte bara.... Farbror Jonas står för bilen och ringer ni numret får ni prata med honom och inte mig.
Så ni behöver ju inte ringa alltså!!!
OM ni inte behöver hjälp ned att tex installera en rulltrappa. Har fått hörs att det var Han Min farbror som monterade den enda rulltrappan i Älmhult.
Avundsjuka??
Bör ni vara suuuuukkers!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: