Sport

Idag känner jag mig lite sportig, kan ha att göra med att jag idag för första gången sedan andra året på gymnasiet sprang. Jag joggade en runda i skogen. JAG!

Just nu har Rögle gjort 5 -0 mot Oskarshamn, vilket gör att de på målskillnad skrotar Malmös planer på spel i elitserien. och inte mycket kan glädja mig mer just nu.

På tal om sport så var det igår åter igen dags för Kontoret på kanal 4. Mina öron blöder när det visas. Dock prickade Dorsin in 1 bra skämt igår. De hade utvecklingssamtal. Och när första kom in och satte sig säger Dorsin följande: - Bäst att stänga av telefonen också så att vi inte blir utvecklings..störda.

HAHAHAHA JAAAA6-0 till Rögle Buuja Som Ron i Kim Possible hade sagt!

Helena Bergström fick också till det rätt bra i Melodifestivalen i lördags. När hons spelade den där snobbiga damen :- Så säger de Schlager-bög, varför då undrar jag? Det är ju som att säga kort-dvärg

Och så var Rögle uppe i kvalserien. Jag håller med kommentatorerna, imponerande!


Vidare till annat! givetvis minst lika viktigt!

Idag har varit en bra dag! Gick upp löjligt tidigt för att inte göra något, egentligen.. Körde PW till Ikea 07,20
Och sen blev det en lång frukost, innan då löpar skorna intogs. En runda i det absolut strålande vädret!! 10 tulpaner till vädret.

Sen blev det lunch, samt shopping på Ikea med Malin och Sanni. Och sen följde diverse hushållsnära tjänster. Alla mycket roliga...........

Fiskarna låg döda i pannan och potatisen blev mysigt mjuk och fin till dill och citron såsen, nu ikväll.


En kul grej hände för ett tag sedan. Jag och PW var på Eko där jag för övrigt åt en sanslöst god fiskburgare, extrapris skyltarna var nära att knocka oss men vi behöll lugnet. Dockskuttade John bort till schampo avdelningen för att införskaffa ett nytt schampo. Jag tog sport varianten nu eftersom jag börjat träna igen! Hälsade han med och släppte ner den i korgen. Manligt tänkte jag och gick mot barbie hyllan.

Väl hemma, tog jag flaskan och sätter in den i badrummet. och först någon timme senare när jag återigen befann mig där tittar jag ordentligt på flaskan. och blir genast full i skratt. Jag tar med mig flaskan och snubblar in i vardagsrummet.
- Du har inte du läst fel, det är inte sportvarianten ( kondition) du köpt. Det är ju Conditioner du har köpt John. Det är balsam. Det var ett riktigt happy moment. Så skrattade vi lite tillsammans och flaskan står orörd i badrummet sedan dess.


idag pratade jag jätte mycket engelska i bilen. Jag saknar det väldigt mycket. Jag älskade att bo i London, just för att jag fick prata engelska. På något sätt släppte alla spärrar där, jag babblade på precis som när jag pratar med mig själv! Skönt att veta att man kan när det gäller!


Nu ska ni få tre fina bilder, med lite text och sedan ska jag lägga mig ner ett slag!

Mina kläder idag! Kändeför en lite färgklick såhär i vårsolen! Lägg märke till mina mörka toppar också! Håret är tillbaka i den bruna nyansen, som jag saknat! Känns bra. För övrigt är jag nöjd med bilden, man ser att jag har en iPhone, med lila skal. Och helt klart en känsla för stil!! Buuhja.
såhär fin var våren i helgen i Skåne!
Givetvis lite humor! =)




*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: