smelly cat, smelly cat what are they feeding you?

Súp friends? Eller borde jag säga Bonsoir mes amis.

Skippar iaf skitsnacket å går direkt till dagens, eller gårdagens höjdpunkt!
Min och Johntes lilla familj har fått tillökning!! Vi har varit förberedda på en liten, men nu blidde det två istället!
Bloggen, fäns välkomna:
Ia och Harry!
Och eftersom det e dem, som gäller just nu 24/7 så följer några bilder av de drygt 200 jag lyckats ta på dem på två dagar!
Ia, är då bonusen. och förmodligen den sötaste bonusen jag kommer få. om jag inte helt oväntat skulle föda tvillingar när det skulle vara ett, då kommer den vara finast. Så nu har jag hindrat mig själv frn att skriva något dumt, som jag skulle kunna ångra i framtiden! Gjorde jag inte det bra ha?

Sen har vi då lille Harry, som vi har väntat på! Sedan den första Maj!
Johntes krav var att det skulle vara en Hane och att han skulle vara röd. och vi har minsann fått ett riktigt litet charmtroll!
Maggan tyckte vi skulle döpa Ia till Doris istället, så hon matchar med Dynamit Harry!!
Så nu måste ni höra namn historien. LYLLOS er! ;)
Namnet har ju varit en hård karamell jävel. Vi har sugit, sögit och försökt. Till slut sa John Sickan, och jaa.. det fick det väl bli. Det var bättre än de andra namn vi kommit på.
Samtidigt bläddrade vi igenom kanalerna, MM smsade om att det var ett program på1 om Queen Elizabeth. Så dit sappade vi och då visade de en bild på prins Harry, som är rödhårigt och vild ( något vi fått höra att vår Harry var) så den satt ju som en smäck. och Plopp sa Karamellen och försvann! :) Ia blidde rätt självklar då Uppfödaren heter Ia ;)
The End
 

Sista bilden på våra Kittens från idag.....
 
Återgår till Fotboll!
Zlatan gjorde just 1-0 mot le France! Gött.
Och jag måste erkänna att efter england matchen, var jag mest imponerad av... jo Zlatan.
Sekvensen nere vid hörnflaggan, där alla andra hade lagt sig ner. Mycket starkt av honom.
Tro inte att vi har blivit bundisar nu, Oh NO!
Men jag var impad av honom, och i min liga blev han utsedd till kvällens bästa spelare.
Surt dock att Sverige är ute, men så brukar det ju vara, har de ingen press presterar de bra! Med Holland (3-1) i färskt minne!!
 
I söndags var jag och Övningskörde med Pidde peter. det var Najs! Feels gr8 att sitta högt och titta ner på alla, mitt ställe på jorden! 
Funderar fortfarande på vad jag vill göra när jag blir stor, det varrierar lite. Kassörska, lastbils chaufför, florist, telefonist.
( Fan e dommaren köpt eller??)
 
I morgon blir det iaf blommor igen, 9-17. Extra jobb och det är plånkan glad för!.
Hittade en fin topp idag när jag gjorde n shopping tur till Älmhult som slutade med Katt mat och ett par jeans till mig, då mina enda par har gott i sönder rätt mycket!
Hittade en fin fin grön blus som hade varit najs till Midsommar, och då snöade jag in på tt de hade varit fint till ett par vita byxor, så jag började leta efter de vita med hög midja och gylfen där bak. Hittade i storleken s/m. Och jag skojar inte när jag säger tt jag förmodligen bara hade fått i mitt ena lår. Dock tror jag att de varierar lite i storleken. Då jag sedan innan har två par ( blåa och svarta) och de sitter helt olika! 
Får väl se om det blir en tripp till Växjö på Torsdag :)
 
En annan tanke jag har är loppis! Vill hitta mnga fina gamla tallrikar, i fina färger Gröna Anna hade varit fete najs att hitta billigt!
 
Ni får gärna tipsa! :)
 
*TjingTjing*
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: