Impuls!

När jag först började tjata om att åka till London sa mamma att det bara var en typiskt mig impuls grej, vänta till december så ska du se att det går över!
Sur som attan blev jag över att inte tas på allvar, och tyckte lite vaddå impulsiv?

Allt eftersom har jag börjat inse vad de menade. och kunnat relatera till vad de menade när de sa sådär.
Får jag en impuls, idé etc. ska de ske på studs. Helst innan jag tänkt ut det. Fort ska det gå.

Dagens Impuls är körkort. C körkortet ska kirras i sommar! Där med basta! Bada Bastu det e hälsosamt, sa Bull.
Och helst av allt vill jag börja redan nu. Försökte Lirka lite med P som är här ute och fixar vår uppfart med John och Albin. Han ville inte lirkas utan sa nej, då han idag körde upp med morbror Oscars lastbill eftersom det är en flakväxlare och han behövde ha med sig både bak och fram lastaren ( aka. elefant knullaren) och grävmaskinen.
Jag gav mig inte och försökte med att de sa ju att jag egentligen skulle övningskört med Oscar för han är väldigt duktig och lugn och sansad, vilket jag tydligen kunde ha nytta av... ( fattar ingenting!)
Och eftersom Oscar inte är på plats får man ju göra det bästa utav situationen och använda hans lastbil! Tror stenhårt på att hans känsla befinner sig i själva bilen också!!!


Men jag lyckades inte med det, så nu sitter jag här och mailade precis en trafikskolan i Kristianstad för att kolla priser för en eventuell intensivkurs i sommar. Eftersom jag inte verkar ha något jobb i sommar och Johnte har det, får man ju göra det bästa av situationen.

I Torsdags kom då Pidde hit med Pip och gnäll och lämnade av ynka 42 Ton 0-16 ;) Kom med Volvon och det 4 axlade släpet. Fröjd för ögat att se honom backa in på vår uppfart!!

Jag får en sådan gr8 feeling i närheten av "mina" lastbilar. Som om det är min grej typ. Och att klättra upp och sätta sig i förar sätet ger sådant pirr i hela kroppen att jag bara kan le som ett fån.
Gillar det starkt med andra ord!!
Fin Volvo!
Första lastbilen som jag körde runt med helt själv, i grustaget när den var ny!
en hel najs känsla att vara kungen. 

Dagens lastbil!
Nu har jag varit ute och kollat in när allt lastades på bilen och uppfarten är nu helt klar! Blev super fint.
Dock känner jag att jag måste ta tag i kläderna där uppe. Kan ju inte köpa nytt om jag inte får ordning på det gamla!
Sista bilden blir på maskinerna som stod på flaket!

Förresten gillar jag Blogg.se nya sida! lite smidigare att blogga nu, dock funkar det ju inte från mobilen..
Men där kollar jag ju ändå bara alla era kommentarer!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: