Vitt

Man förändras genom hela livet, vissa mer och oftare än andra. Vissa ( som jag) flera gånger om dagen ;)
 
Jag har alltid gillat färg och tyckt att vitt är tråkigt. Hatar vita lakan, vita skor, vita kläder. Då det alltid blir smutsigt,  vilket jag inte orkar med!
Men så träffade jag fröken Petersson nästäldst och har börjat ändra mig. Därav det nymålade borde och byrån!
 
Vitt är hel OK att ha som basfärg och sedan är det bara att tjonga på med hur mycket annan fin färg man vill! Gr8!!
 
Och när det gäller möbler säger min erfarenhet mig att vitt inte blir lika skitigt som svart.
Vi har en Tv bänk i svart. och jag hade utan tvekan kunnat damma skiten 3-4 gånger per dag! Lyckligt vis lyckas jag hålla mig i schak och skiter i det 3-4 gånger per dag!
 
 
Nu ska ni få se massor med fina saker, och jag hoppas ni inspireras!
 
 
Hall-
 
 
Kök-
 
 
 
 
Kontor-
 
 
 
 
Barnrum-
 
 
 
Vardagsrum-
 
 
 
 
 
 
 
Ute, baksida-
 
 
 
Avslutar med finaste dekoren! Vickan!
 
Jag gillar att hon användt så mycket gamla saker, olika byrårer som hon målat vita. Gammalt blir nytt!
Alla bilder är tagna med min telefon, så jag ber om ursäkt för den lite dåliga kvalitén. 
SnartStorTjejSugenPåFinKamera AB!!
 
*TjintTjing*
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: