OS

Har rullat igång, Hem till gården och annat mög visas inte utan bara en massa sport! 
Just nu visar de tennis, kanske inte så roligt. Någon vitrysk som ylar som en varg.
 
som jag lovade levererade helgen mycket fint.
 
 
I fredags var jag först lite barnvakt åt William och Lovis ( Johns kusin barn) Och eftersom dagen bjöd på lagom sol, slirade vi till Välje med fika och badkläder vid 10. Där tog jag årets första dopp och satt i bikini hela dagen i skuggan (!!!)
Vattnet var riktigt varmt och nu är jag lite ledsen i ögat att jag inte åkte dit mer när det var sol!
 
 
 
Söta Lovis vilade i hela 5 minuter (!!!!) innan det var full fart igen!
 
När vi kom hem var jag fortfarande varm och när jag sedan kollade i spegeln förstod jag varför...
I natt har jag dock sovit utan problem!
 
Sedan han jag också med att göra ett kakfat till Mormor som fyllde år i söndags.
 
 
På kvällen blev det Bilbingo med familjen Björnsson ( Hujeda mig, snällste människorna jag mött!)  Chrille och john givetvis!
 
 
Vi åkte dit med mål att ta hem 10.000 kr vinsten, men Gud ville annat, den rackarn! 
En trevlig avslutning på en mycket bra dag vart det dock!
 
I Lördags tog jag sedan tåget till Kristianstad där det blev lite shopping med bästaste moster med hennes nye fästman.
Innan det bar av till MM för gemensam färd till Fredriksdal där Eva Rydberg och CO bjöd på underhållning.
 
Sedan spenderade jag natten hos MM och MF för att vakna upp på MM födelsedag, söndag.
Jag fotograferade en hel del, Med min awesome iPhone kamera!!!!! YIPPIE!!!.........
 
Vid halv ett kom sedan resten av familjen och vi firade MM under trädet eftersom regenet envisades med att droppa från träden!
 
 
Som ni kanske ha märkt bjuder vädret idag i Kronoberg inte på mycket att hurra över, så jag har klätt mig höstligt.
Svarta jeans leggings, som jag tror då kallas Jeggings ( fult AB) vit skjorta och sedan min fina nya lila tröja.
 
Tycker min arm ser rätt brun ut, hehe gr8!
 
Idag har Malin och sanni varit här en sväng, det blidde oväntat Ikea där jag köpte in lite nytt fint i blått, då jag kom på att jag inte gillar rosa egentligen, jag e ju en blå tjej!
Nu ska jag leta upp kostymbyxor som ska läggas upp innan jag ska dra mig neråt och hämta John på jobbet för att sedan uträtta lite ärenden i Älmhult City
 
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

Jap!!! :D:D:D:D:DD cpglad är jag!! kan lägga upp bild på den!!

Svar: JAA gör det!!!! Var den dyr? Jäklar vad avis jag e !!
Hanna

2012-08-02 12:26:30
URL: http://wakoo.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: