Kossa

What up?
 
Läget är bara fint här, sitter på verandan och lapar sol, medans Mr. Gräsklipp gör sitt. Då jag inte varit ensam så mycket de senaste dagarna bestämde jag mig för att följa med och titta på :) supporter med andra ord. Heja heja!!
 
 
Alva  kom som ett brev på posten med tåget från Malmö.
Klumpen i halsen jag laddat upp med i ett par dagar släppte och jag grät under hela den långa kramen som var den bästa på länge!!
 
Gick sedan en guidad tur i Älmhult made by me. 
Vi hade tre st gr8 dagar tillsammans med shopping god mat och massor med London minnen!
 
Ikväll ska jag landa framför tvn med johnte. Och kolla in Sveriges damer briljera ( förhoppningsvis ) 
 
Imorgon ska jag förbereda mig för en kommande tillsynes trevlig helg!  OS invigning, shopping, favorit moster, Eva Rydberg och mormors kalas! :)
 
Have it good in the sun
 
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Alva

Tack för några superbra dagar vännen! Det gör vi om snart! <3

2012-07-25 20:59:53
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: