Happy!

Nu ska jag berätta varför jag är Glad, det måste ni ju undra efter rubriken.
 
Ska jag dra ut på det?
 
Nej, det ska jag inte om tre dagar kommer jag vara helt slut. För då har jag gråtit, kramats och skrattat och kramats lite till med mitt finaste snus och fling packet. Alva, Alva min Alva!
Min fina London kompis!
 
Vi spolar tillbaka lite till innan jag for iväg till Stockwell Park Cresent. 
Jag satt fortfarande med fjärilar i magen på londonsvenskars hemsida, Då en tjej mailade mig ( Alva ofc) Så vi snackade lite och bestämde oss för att prata igen när vi befann oss i London. Sagt och gjort!
 
När jag och Fia en blöt kväll söp oss fulla till god musik på O'Neill's kom hon in i sin svarta klänning Alva!
Och gjorde kvällen Getbra och vi matchade direkt!
 
Sen gjorde vi mycket annat också! Åt sushi, shoppade, söp, dansade, åt sushi, åkte till Oxford, åt sushi, gick på muséum och åt lite sushi till! Bio kollade vi också på
 
På bussen till Oxford, mycket fin stad!
 
 
Absolut sista bilden på oss två! kvällen innan jag åkte hem, i morgon är de prick 10 månader sedan vi sågs.
Men på Måndag får jag se henne igen!
Åh det ska bli GETbra! aproligt och svinkul!
 
Nu vidare till annat, mer vardagligt prat.
 
Som en del kanske vet så tjatade jag ihjäl mig på John att vi skulle köpa en större säng istället för hans fjutt 120cm.
Till slut fick jag ju min vilja igenom ( oväntat??) 
Dock får jag inte njuta så mycket av alla de underbara 160centimetrarna, Jag ligger längst ut på min sida john bredvid mig och sedan är det 120cm till på hans sida.....
Så i natt puffade jag lite på honom innan jag somnade och undrade om han ville flytta in lite varpå han svarar
Jag ska bara tömma pallen först (??????) 
Då gick det upp för mig som solen går upp på mornarna, Han har en hel pall där! OK jag e med, fine by me.
 
När jag skrattat i 10minuter valde jag att nöja mig med situationen och somnade som ett barn istället.
 
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: