Gevalia, oväntat!

Tror det står en förpackning Gevalia i skåpet... i en glasburk ofc! Hanna gillar glasburkar = Sant!
 
Känner att magen drar ihop sig med en blandning av oro och sorg... Min dator sladd e försvunnen. eller inte själva sladden, men den delen som man stoppar in i datorn är väck! Och det gör allt lite jobbigt. 
Måste hitta den snart, känner att ångesten kommer börja krypa och jag kommer få sjukskriva mig nu innan ajg ens hunnit skriva på anstälningsavtalen till mitt nya jobb.
 
Yes box foes and hoes, ni läste rätt. nytt jobb. Nu mera är jag inte bara florist och disk/resturang personal utan också Assistent/mattant/skoltjuss! Hahaha sug på den ni!
Riktigt gött att kirra det jobbet och jag ser verkligen fram emot att få börja!
Egentligen mitt första riktiga jobb.... 
rätt coolt :) NöJD TjEJ!!
 
Längre upp i inledningen när jag klagade på att min dator mojäng är försvunnen ville jag att ni skulle begripa att det inte blir några bilder.... Eftersom jag sitter på Johntes dator, Grävde dock fram min lilla dator, men det är inte det samma!!
 
Docks ska jag erkänna att jag gärna hade haft en Mac dator, till min lilla samling ;)
 
Nuuuu, ska jag ut och provsmaka mina nya cupcakes ( luktar gudomligt gott!!) Sedan ska jag ta mig en snabbis med duschen innan john blund ska infinna sig!
 
Helt i min smak, garvar läppen av mig!
 
*TjingTjing*
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: