I'm in love

Niklas Ekberg, vilken kille. Söt som socker och så kan han idrotta! Sätter straff efter straff. Kan han spela piano eller gitarr så är saken biff. Nej jag kommer Inte dela med mig, ska du titta gör det i smyg....

Idag har skidorna glidit, upp och ner, ner och upp.
3748 låg fallhöjds m på idag när jag lugnade ner mig. 23 lift åk och 6 st pins.
( Ekberg lobbade in en straff och hela jag vibrerar!!!!!)
En av pinsen fick jag då jag åkt 25% av sälens liftar. Jag känner mig kung !

Turen bort till tandådalen visade sig vara värd tiden i liftarna dit, trotts de torra bullarna på fiket.
I liftkön uppfattar jag gul jacka och ett bekant face. Vånga bidrog så med en guldtia, i form av kompis i backen och han höll jämn fart med mig så där slipades tian ytterligare!!

Mitt i backen ringer luren och som den kvinna man är talade jag sedan i luren med stavarna och vantarna i ena näven och iFånen i andra hela vägen ner för den svarta backen. Beat it!!

Kvällen avrundades med en tur till experium i lindvallen där käglorna slängde sig undan mina rullande klot. Efter en stadig grogg vinglade jag upp och satte tre strikar i rad och ja det var väl det ungefär.


Åh just det höll på att glömma! Spöade min gamla datorkunskaps lärare i wordfeud idag, sa jag att jag är kung?

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: