Mästare?

? återkommer jag till later. Först till Sveriges mästerkockar som nyss visades i kanal 4. HUUUUR söt var inte Leffe ( Leif Mannerström, han avgudar mina pancakes så vi är rätt tajta) när han sa "hur går det för dig min lilla älskling?" Fan, det var ju nästan så att stenrosa over here tog till tårarna! LEffe Åh min Leffe!!


? gällde så mig, inte min matlagning, tyvärr..... Utan mig generellt. Otur vill jag kalla det, en olycka kommer sällan ensam. Jag väljer att försöka stryka gårdagen ur minnet ( Edwin no hard feelings, det e ändå din dag! )
För att sammanfatta den innehöll den sovmorgon ( inte så dålig) Ett brak, bogsering, nackont och så avslutades allt med tårta hos lillkusinen som firade sin 1 års dag i vit skjorta och med blå tårta.

Ibland undrar jag liksom om jag inte är lite värdelös ändå, fast jag år efter år och trotts mors ord på spegeln fått höra Du vet väl om att du är värdefull

Ibland är det som om jag inte lyckas med något, som igår! Nu är jag mest arg. förbannad. och så irriterad att jag inte vill ta upp det, men en olycka kommer sällan ensam!


Dagen idag har innehållit en tur till Älmhults vårdcentral där jag tillbringade några få minuter då jag mest undrade om läkaren försökte vrida huvudet av mig eller bota mig. Hard to say..
sedan en tur till H&M i Växjö där jag dreglade och funderade på vilka plagg jag ska köpa år 2014 då jag lär ha pengar att kladda för till mig själv. FAN!

Fint sällskap har jag haft hela dagen.
och det avslutades i soffan i B. där jag hade sällskap av senior ( säger man så? låter gammalt,) Vi säger Junior och Junior Junior Petersson. Där såg jag rolig bild och sen ( haha nös nyss och nu ser jag icke skärmen längre!! :/ HAHA) bröt jag ihop. sen tittade jag igen och skrattade ännu hårdare, Läppen dallrade så jag visste inte vad. Hujedamig! sen tittade jag igen, kände igen mig och så rann mascaran ut i servetterna.

Men jag fick minsann höra att det är en gåva att kunna skratta så åt något och, ja det kan jag ju hålla med om. Jag ÄLSKAR att skratta, speciellt när jag skratta så, när jag inte får fram ett ord utan bara kvider, och jag inte ser något för alla tårar och jag får ont i magen. Thats ME!

Ni ska givetvis få se guda gåvan...
Är servetterna framme?
Redo?
Let's Goooooooo
Nu började jag skratta så att nacken gjorde ont... Ser ni vad jag gör för er??
Älskar gubbarna, skrattar nog lite åt dem, så här kommer en klockren till med gubbarna!
alltså jag dör åt sista gubben! Kan tänka mig att jag själv ser ut som något liknande när jag tänker på sådana elaka saker men what the plopp. Jag skrattar ändå!
WHO?! WHO?! WHO?!
Har jag sagt att jag älskar min humor??
Junior och Junior Junior skrattade inte lika hårt utan drog mest lite på smilebanden, så är det någon som känner att detta är er humor kan ni väl vinka lite? Dock gillade Junior Junior bilden ovan. Hehe
så rätt så...

Nu ska jag äta lite popcorn och gotta mig åt de knappt döda fiskarna som simmar runt i mitt inre tillsammans med cheese burgaren.


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: