Neeeervööser

Bruden ni läser om känner sig taggad, spända och förväntansfull.
Delen med att jag inte ska få flaxa med min pärm tär inte lika mycket på mig efter gårdagens general repetition! 
Och det känns ju skönt i magen!!!
 
Annat som är gott för magen är master chef!
älskar att kolla in det programmet!!!  Känner typ för att gråta över United kingdomes version dock, hur dåligt kan ett mat program bli? Sen har de ju Jamie oliver som väger upp en hel del, little naked chef där borta.
ser hur de hackar, bryner, lägger upp ÄTER. Åh älskar när de äter, ser hur de stoppar maten i munnen och tuggar, hur Gordon Ramsey's panna får fler veck än vanligt för att sedan nicka lite kort.
 
lite konstigt är deT nog då jag inte äter hälften av det de stoppar i munnen, MEn så gott det ser ut!!!!
 
Idag fullbordades min outfit inför morgondagen, eventuellt så får ni en bild. 
Jag kommer se rätt så bra ut, så där har ni ytterligare en sak att gråt över, ni som inte kommer dvs.
 
det kom inga ytterligare 30 cm snö i natt, det gjorde klumpen i halsen något lättare att hantera. Men som den lilla, lilla jag är ville jag inte riktigt klippa  navelsträngen. Så min fina, Fina prins följde med mig ut på vägen i vintermorgonen och höll min kalla hand. Och jag lyckades hålla mig på vägen hela tiden. TOP!!
för att visa min tacksamhet friade jag sedan hela vår bil som skulle föra prinsen till Växjö, från snö. (Medans han på mina order satte fyr i spisen...)
 
kändes bra att göra något snällt!
 
note to self: DU är snäll Hanna.
 
Nästa på schemat är lite städ och sedan en dusch, FÖR fettigt hår går bara INTE ihop med sanna Nielsen och svart och guld i morgon!
 
 
Good bye
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: