Konsert!

Dags för lite uppdatering nu såhär när helgen är gjord!
 
Torsdagen- konsert med Sanna Nielsen.
Vi var bra, vi var riktigt bra! Oh SÅ BRA VI VAR!!!
 
Jag stod som sagt längst fram och kände mig snygg.
Känns bra att känna sig snygg!!
 
JAg är också glad att jag är KORT ( kåååt, på skånska) så jag får möjligheten att stå längst fram, inte för att jag vill synas, även om det också är kul. Utan för att jag har heeela kören i ryggen. Stod pefekt under kvällen och fick höra alla stämmor väl. Vi är bra!
 
Efteråt bjöds det på baguett som vi mumsade på. MUMS! 
 
Lille John satt i bänken med sin mor och tog fina kort på oss!
Min lilla stjärna!!
Sanna i kvällens första klänning. och hennes gitarrist Jocke ( även pojkvän)
Just i detta ögonblick tittar faktiskt Sanna rakt på mig, i MINA ögon. beat it!!
Ja, det e jag den snygga i kavaj somler från öra till öra!
Här har vi precis sjungit Vinternatten, en låt där Sanna skrivit texten helt själv. Fin en!
Fina kören! Som tagen till ära var 48 sångare och två körledare. beat it!
Här sjunger vi andra låten, Julens tid är här. Och mot slutet kastade en del snö! hel festligt. och lite jobbigt för vissa, som hade svårt att hålla sig för skratt. Men det såg trevligt ut har jag fått höra!
Sanna i klänning numero deux! ( två på franska, för er outbildade...)
Killen med båda ögonen på sanna, eller upp i taket.
hela världen för mig,vi tjejer tog i från tårna! och publiken klappade snällt med. de spann som Harry gör när man kliar honom på magen. Och vi fick kickar och sjöng på tårna hela vägen in i mål.
Vi lät herrarna vila under denna låt. För er kännare så kan ni ta en titt till vänster om mig och se chrille kebabs huvud sticka upp där. 
Koll på grabben har han!
Vi avslutade med Så mörk är natten i midvinter tid, under vilken Sanna går ut. 
Skööönt tänker jag och släpper ut magen i tro att alla tittar mot henne. Fel hade jag och resultatet ser ni på bilden. BILring, eller Volang för er som vill.
Stor Hanna, 2 till höger, verkar inse mitt misstag och tittar skumt på mig. 
Vilket rockie misstag jag gör! Skärpning!!!
 
Lova att öva bättre till nästa år!!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: