Födelsedag!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Vickans födelsedag Hurra Hurra Hurra!
Anna-dagen är din guld hjärtat!
 
Jag togdodeee kameran med mig och förevigade kvällen igår då päronen valt att fira henne.
Kvällen bjöd på Tacos och goood gucamole dip, too do!!
och så lite key lime pie made by me!
Victoria, öppnar delar av vår present, medanns John tittar på. Nyfiken
Provar på att rita själv.
I lingon och blåbär klänningen!
Poserandes med konstverket, med lite blå krita i munnen. MUMS!
Jag och Julius!
Jag Eva och Julius.
Närbild på juleljuset, som John kallat honom. Den lilla raringen.
Johnte fokuserar, något skumt..
John med mormor Evy
Äta bör man annars dör man!
Sista touchen på tårtan, och lite kaffe på det!
Födelsedags barnet med choklad!
Jag och Magda!
Första gången som jag e med på bilder som inte är tagna av mig själv! utveckling kallas det visst!
Födelsedags barnet i fokus.
Ännu mer fokus, då hon hyllades med JA må hon leva!
Vickan, jag och vackraste Cecilia.
 
Lillebror somnade i soffan, lillhjärtat.
 
Ibland kan ju vissa tillställningar vara trevliga och man kan ha kul, men den uppfyller ändå inte wow känslan.
Igår gick jag hem med en wow känsla! Och flera gånger under kvällen slog det mig vilken tur jag har som har kommit till en sådan fin familj!
Hel lyckat kalaseri!
Kommentarer
Postat av: Cillan

Så många fina bilder!!:)

2012-12-10 19:44:18
URL: http://overcec.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: