Finne

Ja, jag väljer att helt och hållet skänka detta inlägg till min finne i pannan. Som under morgonen gav mig mycket hopp.
 
Det hela började med att jag vaknade runt TIO och drog handen över pannan, där, DÄR sved det till och jag känner en liten utbuktning som inte varit där förut!
Av ömheten att dömma, föreställer jag mig en gulvit präktig jävel som kommer spruta ner hela spegeln när jag trycker den. Småler åt att morgonens första to do kommer höja humöret i taket! 
BRA start på den 22/12
 
Annat som är bra är väl att man överlevde gårdagen!! 
Sett en del grupper på Facebook som man kan gå med i, jag överlevde 2012-12-21 
Men jag känner att jag kanske är för gammal för sådant? 
Jag firar för mig själv istället.
Här Hanna ta en bit av dit hemmagjorda godis!
- verkligen? Jag har ju inte ätit frukost!
- det gör inget! Det är ok. Våga och vinn!
- eh.... Men mina tänder då? Mamma kommer inte gilla detta!
- bara gör DET!
-ok...
 
Tillbaka till tråden, finnen.
Drar handen lite över pannan bara för att bli lite irriterad. För när jag tillslut drog mig ur sängen cirkus 10.45 och hoppade fram till spegeln för att se något groteskt!
 
lyfter undan luggen och känner humöret sjunka ner i skorna. Va fan???
givetvis envisades jag ändå att trycka tills lite blod kom ut. Måste VINNA!!!!!
 
aja men jag överlevde ändå så... HA HA in your face.
 
 
Kvällen ser ut att kunna leverera en hel del bra, så nu hoppas jag på den istället.
magen hoppas på frukost så jag får väl pleasa den med lite sådant!
 
i morgon drar jag hem, hem hem för att fira jul. 
Det kommer också bli bra!
 
Ja här har ni vår julkort, bilden vägrar att ställa sig rakt? Why? I know nothing i'm from Barcelona!
 
Här min gran, ja min gran! Mina naglar som ääääänteligen är målade igen!! Hurra här kommer skatteåterbäringen!!!
och mina fina bok med teckningar från alla barnen i min lilla klass, som jag nu lämnat.
men jag tror de kommer klara sig bra, jag har ju lagt grunden för dem nu att bli proffs!!
 
BRA Hanna 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: