Tjabba,

tjena, hallå!
Idag må ni tro hade jag sovmorgon! Det kommer jag ha hela denna veckan, eftersom Johnte tomte ska ha bilen och jag ska jobba!
Jajamensan! Första dagen idag på nya jobbet! Då skolan inte drar igång förrens nästa veckan så får jag en mjukstart idag, I like.
 
Anyway så höll jag mig innom tidsramen så hemma var jag två minuter över 1, jag slutar jobba 13.00 för er som undrar. Lagom bit att gå, får fin motion till jobbet varje dag! Alla 10 steg jag behöver ta.... 
Här sitter jag nu, på andra våningen i hallen/kontoret/biblioteket/gästrummet ( lagom combi!) Och på bilden är då  mitt jobb... so very far far away!
 
Nu regnar det, igen... har regnat från de att jag började jobba tills nu, var uppehåll under tiden som jag pratade med Signe, som som alla andra ville veta vad jag önskar mig på The Big Day, dagen med D, dagen med Stort D etc. etc.
 
LitenTjeJ92 blir vuxen, 20bast, 20 sensommrar, 20år, 240 månader osv.
 
Eftersom jag vill vara rättvis svarar jag likadant som till alla:
I'm from Barcelona I know nothing!
AKA, Jag vet inte....
 
Bakat har jag också gjort idag, höpp höpp, gjorde rosa schack rutor, pink lady over here, är mäkta stolt. De blev frasiga och goooda. 
 
Kan också ge glädjande besked att katterna lever och har hälsan ( so far..) 
Jag upptäckte idag att Harry ärvt mitt tycke för maskiner, kanske till något överdrift då jag inte envisas med att krypa under dem, över dem och bakom dem då de är igång och arbetar. 
 
Ia satt på trappan och fattade nada, medans jag sprang som en liten hönsmamma och försökte fånga in honom.
 
Förklarade snällt för arbetarna att de aldrig annars går utanför tomtgränsen när det är tomt på parkeringen. Vilket är sant! att dömma av vad jag sett själv!
 
Men har nu från flera barn ( jobbet) fått reda på att när vi inte ser och när det är mycket folk på parkeringen och vägen, då är de där! I händelsernas centrum. Puckosar!
 
I helgen var vi på bröllop jag och John, min morbror gjorde slag i saken efter 12 år. Finally! 
Lipfian bakom skärmen här grät sig igenom hela sermonin, som var så fin! Bruden svävade in till tonerna av From this moment med Shania Twain. som nästan gör sig bättre intrumental. 
 
Hon leddes fram till altaret av sin far. Något som jag tycker är så fint! 
Dock ledde ju detta till en flodvåg till av tårar men... mascaran höll sig fin enda till middagen då jag skrattgrät bort den ( jäkla P!  ;) ) 
 
Min FD kantor Ingvar spelade fingrarna av sig och var som vanligt bäst i test.
 
Mina tre kusiner var så söta i sina västar och när brudparet senare kom ut utanför kyrkan blåste alla gästerna såpbubblor! Mycket festligt!
 
Innan bröllopet var jag och John hos hans syster, ja ni vet hon som jag skriver om ibland, idolen, hon som gör de där coola grejerna ni inte gör. inte jag heller visserligen, men det lotsas jag inte om...
Hon fotograferade i alla fall oss, och jag hoppas de blir bra!
 
Har några bilder på mobilen, som ni ska få se!
 
Hoppla hoppla! Fick nyss ett litet pirr i magen!!
Insåg att jag nu mest tänker på 20 års festen, men hallå! Jag fyller ju år den 16! Det är ju inte länge tills!
Only 10 days left och my teenage period
 

 
Här har ni mig och prinsen
Ni ska få ta del av de "riktiga" bilderna sedan! I promise you that!
 
Och givetvis lite humor avslutningsvis!
Liksom kolla hennes face på sista bilen! LÖÖVE it!
 
 
Ja du Pitt tag varning!
 
*TjingTjing*
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: