Sista dagen som yngling...

Jaaa, ni.
Idag är sista dagen, från och med imorgon finns det bara 30+ som spärrar min ingång eller utång (?)
Sista dagen som tonåring, Whalla Whalla.
 
Känns inte något sådär speciellt ännu, ikväll blir det väl värre kan jag tro....?
 
Man ska ju aldrig säga aldrig, men vad jag själv vet tror jag inte morgonen kommer bli som alla andra födelsedagsmornar.. Jag börjar klockan 7 och John ska ut och jaga.
För i morgon är det ingen vanlig dag för det är första bocka dan HURRA HURRA HURRA!!!
Första dagen man får jaga rådjurs bockar på, min födelsedag, min 20 års dag, MIN jävla dag?!
 
Så ska han ut och jaga? Varför kunde bocka dagen inte varit den 15 eller 17??
Men klart att karlakarlen ska ut och jaga första dagen. när han precis tagit licensen. Gullet mitt!!
 
Så vi syns väl vid 13.00 när jag kommer hem, frukost på sängen då kanske?
Ska nog springa upp och lägga mig, och sedan ligga till halv sju då de närmsta sörjande kommer på tårta och kaffe.
OCH, ett väldigt viktigt OCH. Mammas bullar!!! Tjing Tjing !
 
Anyway!
Första dagen, riktiga dagen idag på jobbet.
 
Fått prova på den längsta möjlig dagen idag också! 7-13. Känn på den ni ;)
 
Börjar med Körning, hämta barn och lämna barn.
Sedan in i klassrummet och hålla reda på barnen. Och efter det är det dags för lunchen. Sedan avslutar jag min lååånga dag.
 
Kan dock inflickna att det är fullt ös från början till slut. Ingen vilo tid inte.
 
 
Bjuder på en bild på mig. Såhär sista dagen som 19 åring.
I morgon är det andra bullar, undrar hur det kommer att kännas?
 
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: