Our song is the way he laughs

Tänker inte infoga så mycket till er idag.
Har lite sådär småjobbigt ont i fötterna, så att det inte märks när man sitter ner, men skulle man råka ställa sig upp. DÅ jävlar hugger det i.

Jo, idag har jag på riktigt allvar fastställt diagnosen om allergi mot tomater. Inte ätandet, det gör jag ju nu i oförsig inte ändå.... Men beröring. Skulle skiva tomater idag på jobbet och frågade efter handskar eftersom mina fingrar blivit röda och kliiga när jag hanterar tomaternas "saft" ( kinky där!) Vi hittade bara en så kniv handen fick vara utan. När jag blivit undervisad i att hacka sådär coolt som de gör på TV ( HAHAH LÖÖVE IT!) så fixade jag tomaterna snabbt och givetvis gick det galant, men lite rinnigt blidde det och efter ett tag ser jag att mitt högra pekfinger ( där saften runnit) är svullet rött och kliar SAAAATAN.

Så jag antar att jag nu också kan agera läkare! Känns skönt att veta att jag är så mångsidig!!


Här en fågelbild från hamnen i Sillsbörg från i Söndags. Då jag PW och pip & Gnäll åkte på road trip.
För övrigt vann ju Mjällby sin match i fredags med 4-3.
Jag stod och frös livet ur mig på en annan fotbollsmatch ( i okänd division....) Och drömde mig tillbaka till de varma spisarna jag svettats vid hela dagen.
Denna bilden får ni för nöjets skull
ENJOY!

Och här en bild på en del ur min uniform. Rocken, älskar den.
Liksom ingen och aldra minst jag trodde väl att JAG skulle försörja mig på matlagning!

Det stör mig lite att jag vet att alla nickar nu.....
Men I DO!
I do, I do, I do, I do!!! As Abba sjöng!

Riktigt kul är det också, känner mig cool där jag står och rör i grytorna vid en "spis" där plattorna värmer 700 grader...
Annat än den lille fule som står i köket här!!

Ha, just det. Nu vill mina advokater i London ha över mig till Manchester ( tror jag..) för att evetuellt vara med på en rättegång. Att den lille jävlen inte lägger av!  (SLUTA upp att köra ut framför mig!!!)
Jag tänker säga Nej, om de inte bjuder mig på hela resan och en fotbollsbiljett... ( ok två måste ha med min bättre hälft. PW!)


*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Smuch

Kul att du gillar köket!

och med bättre hälft menar du väl mig...!

2012-04-29 21:15:07
Postat av: Olivia

Rättegång i Manchester? Det låter som allvarliga grejer!

2012-04-30 14:26:29
URL: http://ialivia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: