idag är en sådan dag!

Att jag vaknade upp och tänkte nää, fan vad snyggt det hade varit med Page!
Sagt och gjort körde ner till frisören och klippte av 15 cm. Och jag är sååå nöjd!
Verkligen ett av mina bästa impuls köp!!
Riktigt nöjd med valet av frisör salong också, med tanke på att det finns minst lika många frisör salonger här som pizzerior!

Anledningen att jag kickade in här är för att jag nyss i min trisstess satte igång datorn för att kolla runt lite.( lie, satte i gång datorn för att kunna spegla mig i skärmen, sa jag att jag älskar mitt hår??)
När jag var klar med mina vanliga sidor, de jag inte kollar via mobilen dvs. så tryckte jag spontant ( det e min nya grej!) in på Bilddagboken, kommer ni ihåg den sidan?

I alla fall kom jag ihåg att sist jag var inne där försökte jag ta bort kontot eftersom jag inte använt det de sista åren, så nu gjorde jag slag i saken och då kommer följande bild upp
Hallå? vaddå försöka rädda sina användare
Bitchar tänkte jag och tryckte på knappen HELL YEAH!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: