You have to admit that going to Hogwarts would be life changing!

Underbar film! friends with Benefits. Flera fina skratt, och en och annan tår i ögat då och då.
Men för att ni ska hänga med kör vi på från början. Då skrivar humöret är lite nere för tillfället, kan jag inte lova att ni kommer skratta er igenom det. Men håll ut! suck it up!

Mötte Alva utanför Pizza hut och vi gick in och beställde. Givetvis hade de inte buffén på helger jävla skit!
Så det blev en vanlig Pizza, och deras fina fina sallad!
Har också kommit på varför jag inte jobbar som mat kritiker. det hade varit sanslöst lätt att impa på mig, som på Pizza Hut gratis påfyllning av dricka och sen..sen.. baby I'm in love!
Sen gick vi upp och jag visade Alva bion, lite spontant köpte vi sedan biljetter till Friends with benefits som började typ en och en halv timme senare, så vi svirade igenom alla de affärer vi tyckte var värda att svira i. Och gick sedan över till Sainsbury's för att köpa bio godis. Godis.
Bara för detta måste man ju älska London. Jag får köpa alcohol i butikerna. En stor flaska smirnoff ice kostar 2,99 I sverige hade du kanske fått kapsylen till en liten flaska för det priset!
Detta kom vi ut med. ...
Ja mina damer och herrar, ibland funderar jag också över vilka människor jag umgås med. Liksom vem sitter och äter flingor och dricker mjölk på en bio?
Jooo Alva..  Dock höll vi på att spricka av fnitter när hon sätter sig och börjar knapra.. Jösses alltså

Filmen var jätte fin, rolig och bra. Har varit på bio 4 gånger nu sedan jag kom hit! Galet!
Och när Justin timberlake säger repliken som är rubriken till detta inlägg, kände jag att jag ville gifta mig med honom. Och han är ändå ingen favorit... Ser inte sådär bra ut. Men hey varför klaga på något man aldrig kommer få?
Efter filmen sa vi adjö, och gick åt varsitt håll. När jag hoppar av i Stockwell har regnet till tagit och avslutas sedan när jag hoppar av nästan. Tittar upp och får se ett så fint ljus!
Tittar ni noga ser ni att det faktiskt är två stycken! En utanför den som lyser starkast. Väldigt fint var det.
Nu ska jag deppa lite, istället för att spendera min lördag kväll på Granada i Sverige sitter jag i London.. BLÄ!
Ska se om jag har någon film jag vill se, eller om det blir lite NCIS. Lutar åt det sistnämda!
Imorgon blir det städning, och det blir nog en lite konstig dag. Hoppas på det bästa dock!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: