Would love to tell

Vad som helst. Men mitt huvud är tomt. Så det finns inte mycket att göra. Fingrarna hade kunnat köra ett fint race här, men varför tråka ut er. Jag vill ju inte verka dryg!
För att inte sitta ensam och ruttna på mitt rum som den svenska vitlök jag är, begav jag mig mot Piccadilly. Tog bussen för att få se lite. inget jag inte sett förut. och jag var väl om sanningen ska fram mer inne i min bok än att titta på Big Ben. Må låta kaxigt men när man kör förbi tornet varje dag försvinner tjusningen med det lite. Word

Vädret  har varit mycket fint idag, lagom varmt och så har det blåst utav bara satan! Lovley! Finns inget bättre än när det blåser.
Fixade lite ärende och sedan blev det Sushi! :D
MUmma!
Alla satt ungefär och åt här. Hur mycket folk som helst! om ni ser till höger, där är en mass bänkar och fullt med folk!
God night sweethearts
*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: