Waki waki!

Ja det märktes ju rätt tydligt att jag var lite borta igår. Glömde lägga upp bilden som hade med rubriken att göra. Fint Hanna
Så jäkla fin bok. Endast £25. Massor med extra material i den, Harry's hogwartsbrev, marodörkartan, inbjudan till julbalen, program från Quidditch world cup och massor med mera! Lovley!

Har också tagit det tuffa beslutet att nu får jag inte handla mer, alls! Har köpt 8 st böcker än så länge. Och jag oroar mig redan över hur tusan jag ska kunna komma hem!
Idag blir det nog strykning, om jag orkar, ska ta en chill dag Jaaa.. Igen!
Kolla på lite förhäxad, städa lite, bädda nytt i någon av tjejernas sängar.
That's my day. Ikväll bär det av till Yates för att ta adjö av söta Jayne, det ser jag inte riktigt fram emot :(
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det är tråkigt med avsked.....men du fixar det....som så mycket annat...som vanligt!! ;)

2011-09-05 11:22:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: