Skit under naglarna

Sushi med Alva är ungefär det enda positiva som hänt idag, men man ska väl vara gla för det lilla?
Killen som jag döpte till Gaylord, som tok flirtade med Alva kan han sett min video månne? kom och gav mig ett par ordentliga ätpinnar. De som ligger på talriken. Efter min måltid slickade jag rent dem, la den i en servett och nu ligger de i min väska. Ska tok använda dem när frida kommer för då blir det SUSHI!!
Har förövrig varit en skit dag, skriver jag igen och hoppas på sympati min hals och tunga total strejkar. Kan inte svälja, det gör så otroligt ont! AJJJE!
Jag vill gärna förpesta något, och därför har jag kommit på att jag saknar mina bröder. Jag har ingen att gnälla på nu, eller retas. När jag behöver det
NU FÖRSVANN HELA MITT JÄVLA INLÄGG OCH NEJ, JAG TÄNKER INTE SKRIVA DET IGEN. FAR ÅT PIPSVÄNGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är pesimist, synisk, ironisk, sarkastisk och nu ska jag lägga mig i sängen och sura.
Kan ta en paus för att slänga ut laddaren till datorn som låter som en ångvält, samt skära av mig tungan, då den och min hals gör så ont så jag bara vill gråta.
*TjingfuckingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: