Och där gick hon med huet i näven.

Oj oj, nu kommer ett jätte inlägg. Förmodar jag då det hänt ett och annat sedan sist ni fick njuta av mina smarriga inlägg.
När jag slutat igår duschade jag bytte om och hoppade på bussen till Clapham Junction, där jag mötte upp fina Alva. Vi satte oss på en bar som heter The Falcon. Och uppdaterade varandra med nyheter.
Ni som känner mig ser ju vad det blivit av mig här i England..!! Ursäktar mig med att de inte hade någon Smirnoff Ice!
Efter den bestämde vi oss för att nä. Ett besök på O'neill's får det nog bli. Så vi gick ut och hoppade på bussen tillbaka till Clapham Common där vi gick in hittade ett bord och beställde in
Captain morgan och Gin & tonic.
Sen mina damer och herrar blev det Sesse. Vilket är cola med Southern Comfort. Och Pims för Alva.
Alva lärde sig att skela, Jag kanske borde bli lärare? Jag har ju fallenhet för det här med att lära ut! Efter ett par (...) drinkar insåg jag att, G bett mig jobba lördag morgon. Äh tänker jag All in är det som gäller. Always!
Musiken var hög och inte någon vi kände igen, så vi sjöng egna låtar. Gamla goa Svenska låtar. Så börjar en låt där introt låter precis som Hey Mickey! Med Carola. Så då sjöng vi den ( dvs. första versen och refrängen om och om igen) Någon timme och x antal drinkar senare spelar de dock Mickey, på engelska men vi var i vårt esse.
Alva säger sen, Jag ska se om jag kan få han att köpa en drink åt mig. Iväg går hon. Står och pratar. Då helt plötsligt kommer det en kille från sidan och pussar mig på kinden. Jag bara Ehh VA?! Skapligt full var han iaf, Och jag såg honom inte mer sen.
Efter ett tag kom Alva tillbaka.
Med en Öl....
Så ingen höjdare där. Vi smuttade lite på den och konstaterade att nej.. Även om Alva också erkände att hon planerat att lära sig dricka öl i England.
Sen blev det fyllekäk på donken. Mumma. Innan vi skildes åt och bussen tog mig hemåt.  Halv tre hoppade jag innanför dörren, go och gla. Men med en hals som värkte som tusan.
Tio i tio ringde sedan klockan och jag masade mig ut ur sängen...
Började jobba och hade så jäkla kul med flickorna, när vi lekte på baksidan.
De lekte Buzz lightyear och Zurge. Helt plötsligt utbrister C: Zoë I'm your father! Jag vrålade av skratt.
Rätt som det är i allt brottande sätter sig Z ner, I'm going to be sad now, and I'm gonna cry a little. Så sätter hon händerna framför ögonen och lotsas gråter. Dom e sådana skådespelerskor! Och jag fick mig ett fint litet skratt =)
Sen drog kalaset igånga, Det kom folk. och när alla var samlade var vi inte mindre än 6 st svenskar! Helt galet. Kul hade vi. När jag ser tårtorna, fotade jag dem innan jag går fram till G och säger: Tårtorna är riktigt mustiga! G: Sorry I don't get swedish, och så skrattar hon. Jag kände mig helt borta, men översatte sen =)
Inte illa!
Med den här tårtan kommer också dagens.  Jenny sitter och gråter av skratt och säger åt mig att titta på Zoë. Då går det lilla flicke barnet runt med huvudet och äter på det. pupilerna hade hon redan ätit upp men ögonvitan var kvar. Alltså gud som vi skrattade.
Fick också lite post idag
en liten buss.
Nu ska jag ut och fixa kvällsnöje innan kvällen ska spenderas med serier av olika slag.
Tror jag håller på att bli sjuk :/
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: