My own library gets closer to exist!

Locken kämpar för att hålla sig uppe, och fingrarna spelar på sin egna melodi, så verkar texten ibland osammanhängade. Don't worrey då är det bara ett bevis på att huvudet inte riktigt hängt med.
Make overn av ansiktet gick ju rätt fort, inte mycket att rätta till skämt å sido(!!!)
Begav mig sedan mot bussen och 345 stod på plats 10 i två, cirkus. 25 minuter senare, när vi enligt tidtabellen ska vara framme inser jag att nää... Busstabellerna är inte att lita på.  35 minuter senare hoppar jag av vid min station. Springer i min fina regnjacka mot Prét A manger där Alva väntar. Vi åt lite och gick sedan mot Natural History Museum.
Lagom stort ställe kan man väl säga..
Vi började med dinosaurie utställningen.
Både jag och Alva var överens om att dessa var i lagom storlek!!
Efter det gick vi till Human Biology delen, vilket var riktigt faschinerande!
Efter mycket diskuterande kom jag och Alva på att en skylt med please do not disturbe making humans är ett måste.
När man stod här hörde man ett dunkande, och det var då mammans hjärta som det upplevs inne i livmodern, riktigt häfstift vill jag lova.
Väldigt relaxande att hon ser så lugn ut, tänkte vi.
ett mindre asgarv på denna bild ;)
Efter detta gick vi till Mammals avdelningen, och jag fann det otroligt svårt att sluta sjunga på "You and me baby ain't nothin' but mammals So let's do it like they do on the Discovery Channel"
Vet inte varför man att se lejonet var så fint. Vackert typ. Måste bero på att jag är ett lejon, vi klickar helt enkelt!
Så jävla maffigt. Normal stor val. CREAZY.
Lite skönheten och odjuret feeling här, minus turisterna.
Ett litet träd...
Sushi mat finaly!
Jag orkar inte avsluta med något roligt, jag e trött. Och upptagen
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: