Lite viktig sådär

Söndag middag, mulet och lite dystert utanför fönstret.
Jag är klädd i Jeans, linne och min nya kofta från H&M. Håret är i en hästvans med en fläta på ena sidan. Jag sitter i min säng och skriver på min bärbara dator med en kaffe i knät.
Känner mig lite chick sådär. Allmänt Cool. Här sitter jag, Sten cool. Moha! Eller nej föresten, kör på ett gammalt hederligt uttryck, delar på fingarna som en ailien och säger Ugh!

Där har vi lilla morgon hälsningen.
Måste flika in vad som hände i fredags är jag körde för att hämta upp kidsen. Slemoberten i vakten stannar mig och kommer givetvis ut för att prata. När jag skruvar ner fönstret byter cd:n låt och sätter igång GUmmy bears! på full spitta. Jag letar efter Off knappen.
K: you are looking after kids, you can't look so miserable, you have to smile!
H: hmpf.. This is the way I look.
K: Why do you look so miserable *
H: Excuse me!?
K: come on smile!
Jag ler lite dels för att det inte finns mycket annat att göra..
H: I promise to practise.. (nooot)
K: Good, you have the weekend to do that.
Jag kör iväg och vill att en blixt ska slå ner precis där bilen var för två sekunder sedan.


* Det är lätt att vara efterklok, som alltid men jag har ju funderat på det här och kommit på de ultimata svaren jag skulle ha sagt när han frågade detta.
1. dra till med en lögn, I miss my boyfriend. Blinka fint och sedan trampat plattan i mattan.
2 Ännu roligare, I miss my girlfriend! Blinkat bort tårarna, sett hans reaktion och sedan kört vidare lugnt och fint.
3. It's not funny to leave a kingsize bed where your boyfriend/ girlfriend is, just to go to work...
Kingsize bed = med min 90 säng. flickvännen får väl vara lilla my ;) Men det hade ju inte han vetat!
Kvällen igår får bli kallad svullst kvällen, Jag låg och krängde allt. Två små snickers glassar tex. Köpte hem ett 6 pack sådana. MUMMA och tittade på Förhäxad.
I morse ringde klockan kvart över 10. Jag låg och sträckte på mig medans min arm fortfarande snoozade. Miffo sa jag och försökte skaka liv i den. Efter ett tag var även den på banan.
Skypade lite med MM och gick sedan ner för att äta lite frulle. Ståendes samtidigt som jag gjorde en macka åt Thomas. Flickorna fick igår jätte söta tunikor från deras morbror med familj. morbron himself var inte där. Men hans svenska fru deras son och fruns föräldrar var där. Svenne party!!
Tunikorna är från Rabalder, i Svea. Jätte fina var de verkligen.
Nu alldeles snart ska jag glida in i badrummet för en make over av mitt ansikte innan jag ska spurta mot bussen i mina rump skor för att åka till museét där jag ska möta Alva. Efter det blir de Sushi! =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: