Last call

24e bilden: En bild som gör dig glad.
Midsommar, denna bilden får mig att le varje gång jag ser den. Vi har kommit till efterätten och jaa... bilden får väl tala för sig själv ;)

25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
Inget ont om personerna på bilden, men det är mig och Peter jag är ute efter. Peter gör mig glad. På denna bilden komuniserar vi. Jag gör tecken ner fort! För att han ska släppa skuffan fort, härligt kittlandes i magen, för mig som gjort det x antal gånger. Inte för de som gör det första gången! Fast jag tror de gillade det ;)
Idag kommer föresten Mor och peter hem från Prag!
Så Welcome home folks! Hoppas ni haft en fin smekmånad!
Jag ska nu duscha och sedan städa, på riktigt. En fet jäkla enorm stor städning.
ÅH så lycklig jag är!!!!!!!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: