It's your birthday!

HAHAHA trodde du att du skulle få slippa? Trodde du jag glömt göra ett inlägg till dig? SÄLLAN! Längre ner kommer bilderna du förtängt exicterade. Bilderna du skulle slagit ihjäl mig för att jag publicerade hemma, men som du nu inte gör för att din saknad av mig tar över. Och det kommer jag utnyttja till 110%
Idag är ingen vanlig dag för det är Fridas födelsedag! Hurra Hurra Hurra!
Du joinar nu mig och resten av de 92 som fötts innan den 12 september på vårt sista år som tonåringar! Sen blir det bara lättare. (?)

När vi träffades första gången var vi inte gamla. Du låg i Ewas mage och ni var och hälsade på mig och mor på BB. Där jag precis blivit utklämd.
Sen dess har vi träffats regelbundet, tills vi började i gymnasiet och vi tvingades stå ut med varandra varje dag, då vi valt samma linje. Florist.
Sista året valde vi att göra vårt projektarbete tillsammans. Vi satt på donken och du berättade om en dröm du haft om några tavlor. Jag himlade med ögonen och tryckte i mig transfetter.
Men vi målade, och det blev jävligt bra. Arbetet blev om vår vänskap.
Under ett av våra möten med vår handledare blev vi ombedda att berätta vad vi hade gemensamt, varpå det blev tyst. Jävligt Tyst.. Såhär på rak arm kan jag bara komma på att vi har samma kärlek till serien VÄNNER gemensamt.
Och det var nog allt vi hade att säga då. Vi har inte samma stil, i kläder, musik, killar, filmer, böcker. Vi är inte lika någon stans. Men vi vet var vi har varandra. Jag kan berätta saker för dig jag inte kan berätta för någon annan.
Din finatse komplimang är utan tvekan när du efter en dag i skolan frågar om jag vill följa med dig till H&M där du ska prova en klänning till din 18 års dag " Jag frågar dig eftersom du är den enda som säger om den ser för jävlig ut på mig" Det kan du tro sa jag. Och när jag sedan satt på bänken utanför provrummet och du kom ut, sa jag sanningsenligt. Ja jag hade ju aldrig tagit på mig den klänningen, men den ser bra ut på dig.

Hur bra kompis är jag inte?? Men Frida uppskattar sådant. Hon vet hur jag fungerar. Utan och innan. Är lite emot det här med att kalla folk för systrar. Men det hade vi faktiskt lika gärna kunnat vara. Du vet precis hurdan jag är. Du kan läsa mig med en blick ( jag kan givetvis göra det samma på dig.)
Du är kärlek för mig, utan att behöva säga det högt.

Och nu (trumvirvel) kommer de bilder jag utlovade. Le och vinka
Innan Zumban
Alltså du förstår inte hur mycket jag skrattar är jag ser denna bilden. En vindruva i varje kind, minst! Vi låg på golvet och skrattade åt er. Och ettorna som hade lektion bredvid tittade nyfiket in på oss. Tror detta var första gången Bambie också grät av skratt. Milstolpe!
Okej jag ljög innan, jag skrattar mer åt denna. Kan vara den sötaste bilden jag har, och då har jag ett x antal på Erik på denna hårddisken!
Jaaa. detta är nog den sista bilden som är tagen på du och ja vi bägge.
Och den får också avsluta, min skrattfest.
Hoppas du får världens bästa dag, och vi ses snart på Gatwick! :D
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

OM jag vill döda dig

2011-09-12 16:07:14
Postat av: Lena Björklund

Underbart!!!! Väldans fint till en väldans fin vän..... Inte ska du väl döda.....Frida???

2011-09-13 13:10:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: