Det torkar snart..

Och med det menar jag nagellacket som jag snart ska måla på mina naglar. Lila denna gång istället för mustard. Gillar båda. Hade det inte varit för den saken att Färjestad är lila och gula had e jag haft en hand gul och en hand lila



Jag har insett att min senaste kyss: Var ett tag sedan.
Jag lyssnar på: Yazoo och tvätt maskinen.
Jag pratar: rätt fort.
Jag tycker om: Peter
Jag avskyr när folk: inte förstår mig
Mina närmaste vänner är: Smuch, mamma, Frida
Min första vän hette: Sanna
Kärlek är: sport
När jag borstar tänderna: sjunger jag tandborst sången från Åkersberg
När jag lagar mat: tänker jag, varför gör jag detta??
Jag tänder på: Charm, och parfym
Det sexigaste yrket är: något manligt, mekaniker, svetsare ( som i flashdance!)
Det är charmigt när: Man går på Londons gator
Jag är rädd för: En del.
Den värsta känslan är: Besviken
Den bästa känslan är: när man är fashinerad
Jag är bäst på: Herre gud, allt!
Jag är sämst på: att förlora
Om jag var ett djur skulle jag vara: delfin
Om jag va en insekt skulle jag vara: något irriterande
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en telefon
Jag kommer alltid att vara: bäst
Det finaste som finns är: Himma
I sommar: Flyttade jag utomlands
Sist jag grät var: I gästrummet
Jag kan: rätt mycket om Titanic
Jag kan inte: ljuga.
När jag vill tänka går jag: forsarundan, eller kör till klacken.
När jag bakar så bakar jag: Sockerkaka, shack rutor
Min mobiltelefon är: innerhåller fina saker
När jag vaknar på morgonen: Vill jag döda alarmet
Innan jag går och lägger mig: Skypar jag, eller tittar på film
Just nu tänker jag på: Mat..
Bebisar är: söta att titta på
Idag har jag: tvättat
Ikväll ska jag: skypa och sova
I morgon kommer jag: förmodligen inte göra så mycket
Jag vill verkligen: Åkta till Granada, med Malin och någon till.


Kommer förmodligen fler test idag, har fått lite dille på dem nu.


Vill fortfarande ha tips på saker jag kan göra på bloggen.. Någon bloggare måste väl läsa min ynka inlägg.


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: