Beger mig...

..snart ut. Så fort jag orkat resa mig ur sängen få tummaran ur och klä på mig. Dock är det inte helt fel att sitta i bingen i min fina Oxford tröja, som nog är ett av mina bästa köp.
Gör en veckoplan också, vill ha att göra alla dagar. Då går veckorna som fortast!
I morse körde jag till nursery:t och A åkte. Kan inte köra med sin fot. Åkte med för att C e lite gnällig med sin arm.
Annars har han egen chaufför som ska köra honom. Man kanske skulle ta en tjänst inom det militära? få egen chaufför som kan köra en vart man vill. Dock använder han ju inte det utan tar ofta tunnelbanan hem. Det ska han dock inte göra nu.
Lyssnar på svensk musik, och njuter. Soundtracket från Grabben i graven bredvid. Thomas ledin. Vissa stunder passar en del sorts musik in bättre än vanligt.
Måste planera in en städ dag också. Här ser för jävligt ut! Som gubbarna i repmånad hade sagt.
Kollade på B filmen igår, riktigt bra faktiskt. Lättuträknad, men återigen vilka filmer är inte det nu förtiden?? Christina har ju guld pipor verkligen. Hade ju inte skadat ha äga ett par sådana.
17e bilden: En ovanlig bild.
Sitter och letar efter en passande bild. Finns en där jag står och lagar mat till mammas 40 års överraskning. Men jag har ju börjat laga mat på sistone så den är nog inte så bra..
Detta får bli min ovanliga bild, Frida i grustaget. Arbetandes. Trodde jag nog aldrig jag skulle få se!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: