Åter igen det här med att komma på en passande rubrik till ett inlägg, om man inte vet var inlägget ska handla om hur gör man då? Jag antar att man kan vänta men då glömmer jag säkert de!

Fick en lavett idag... En fet jävla lavett... Från en 4 åring. Och jag kunde ju inte lika gärna slänga ut ungen på parkeringen till Minestry of defence och säga åt honom att gå hem. Så jag sätter mig lugnt och fint i sätet startar bilen och kör hem, med en tanke i huvudet Hanna, ta INTE ut ilskan på turisterna som går mitt i gatan, inte inte inte INTE!

Kvällen uppiggande samtal mellan mig och min värdmamma har bestått av begravnings snack. .. Uppiggande, men ack så trevligt.
Såhär road var jag under mitt jobbpass. Gjorde en bra mycket snyggare kub i 3D format efteråt.
Kiki var såhär intresserad av att visa upp sitt nya gips idag, samtidigt som hon tittade på Nalle Phu.
Men jag envisades och ville ha en bild,
Har inte ett så ansträngande jobb, efter splash blash blir det film, i detta fallet Nalle Phu. Som är ny, de har bara sett den 5 gånger på två dagar!
Kolla C kinder ( Längst till höger för er som inte kan skilja dem åt) Hur söt får man bli?
NU blir det ett svsnitt NCIS innan jag ska somna, tidigt hoppas jag.
I morgon blir det jäklar i All In med Alva, och jag är taggad till TUSEN!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: