71 dagar

Ja folks 71 dagar har jag nu spenderat i London. 71 dagar. Vet ni hur mycket det är? 71 dagar sedan jag träffade alla där himma.
Dock har jag ju upplevt och faschinerats och haft en massa kul under dessa dagarna. Har haft en del motgångar och haft lite otur här och där. Men jag lever ju!
Just nu drömemr jag. Om framtiden, den ser ljus ut. för så ska jag göra den.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
Besök numero deux , John.

11e bilden: En person du kan berätta allt för.
Bambie mitt hjärtas fröjd och glädje

12e bilden: En bild på din vardag.
London. ...

Det känns som om denna listan kommer vara gjord rätt fort om jag fortsätter såhär!
Ska nog slänga mig i soffan och kolla på shakespeare in Love nu. Snart dags att hämta kidsen. Det finns gamla korva och gammal pasta i kylen. Så det får bli middag! Ikväll måste jag duscha. Har inte gjort det ännu.
När jag var så nära att börja röra på mig fick jag ett spontansamtal som jag blev jublandes glad över visserligen men, det gjorde också att mina planer fick ändras, som om jag bryr mig(!!)
Har dock lagat mat, snabb makaroner 5 fiskpinnar och 4 nuggets. Hellmann's mayo och ketshup. Mumma. har hunnit med att glossa på Grabben i graven breve en gång till också ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: