solchips

Känner mig som ett sådant... Ja eller hur!
Sådanhär får mig lite smått hög.
Det kliar i mina fingrar, jag vill skapa och inreda. Jag e ju för tusan utbildad!
Innan jag somnade igår kväll låg jag och tänkte på alla regler som nu sitter i ryggmärgen.
Dominans, färg utbyggnad, färgdominans, gruppering, gyllene snittet osv. Regler som hag inte tänker på utan ser eller gör.
Också lilla stegen.. Ett måste, spelar ingen roll om bokhyllan så är i midjehöjd, stege ska jag ha.
Spanade in en sådan på Ikea för något år sedan, och sen dess ha jag inte kunnat släppa det!
Loggar in på min mail igen, dröm senariot är att jag har flera mail där från jobb jag knappt sökt med vill ha där de skriver så fint

Hanna, vi vill erbjuda dig ett jobb hos oss. Vi har sett din potential, vi tycker du är kanon!
Du kan börja på måndag, lön får du direkt, vi erbjuder dig tjänstebil som du får använda till och från jobbet.
Vi ber om ursäkt för att det tog oss så lång tid att inse hur bra detta kommer bli. Hoppas du förstår.
MVH Bossen



Har jag gått och blivit optimist? Haha sällan, dock hoppas jag som tusan nu, men det är inga sådana mail i min inkorg ännu.... Lite ledsen i ögat på det. Men fan, någon måste anställa mig.

Nästa vecka får jag kanske börja raida runt och ta dem med min oemotståndliga charm istället. Det kan de ju aldrig ALDRIG motstå!


Gårdagen spenderades då på kyrkvägen i Najsum indiana City Pizza med beasås ( nej jag kan inte stava till orginal namnet)
Ja sen var det ju då Sveriges fotbolls spel. 2-1. Grattis? Ska jag erkänna att jag nästan hejade på Finland i slutet?

Jo jag förstå absolut att de inte var lätta spelförhållande. Men va fan, betong i dojjorna eller? 8 av 10 passningar gick ju för tusan till en finne! Gick efter sina markeringar. Och hur många gånger spelade de in mot mitten eller in i eget straffområde när de lyckats ta tillbaka bollen? Fan ut på kanterna eller tryck till den upp upp och iväg!
Det var ju det första man lärde sig!
Ska dock bevisa att jag faktiskt är svensk och gnälla lite på dommaren. Han var lite knepig i ett par lägen, kan jag tycka.

Under andra halvlek hade Svea dock ett fint passningsspel på vänster kanten, snabba direkt pass, väggspel och det gick bra en bit och var riktigt snyggt. Och de vann ju faktiskt, det är det som står i tabellen, tvåa efter Holland. Bra jobbar gubbs.

Blev sedan några tårar av skratt, som alltid.
Innan idol drog igång och mina öron krympte som russin.
Kollade i morse och såg vem som åkte ut, tyckte helt rätt åkte..
Får säga att jag har tre favoriter, Linni, Moa och Molly. Molly för att hon är den enda som kan sjunga. Trist men sant.
Men herre gud sicken bitch jag är! Nu får jag sluta upp. Fuck you! Min blogg, mitt gnällande. Gnäller jag här kanske de jag möter slipper. Då kan jag vara snäll, go, ödmjuk och skratta på de rätta ställena.
Längtar till julen gör jag också minsan! Hoppas som tusan på juljobb i Lund, det hade varit en räddning. Nackdelen är väl att förbindelserna Näsum Lund är inte så fina. Går inget tåg i tid, såg nyss att jag inte behöver byta. Men fan alltså åka hemifrån 6. komma dit jobba till 8 halv nio sedan hemma mitt i natten sju.
Varför går det inga tåg från Näsum? Förra julen bodde jag ju hos Therese, kanske ska smyga in mig där igen? En tält säng i hennes bibliotek? Trivdes gjorde jag ju!
Jobbet hoppas jag på, för jag trivs minsan där i Lund i lilla butiken.
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: