mitt nya liv!

Ett helt nytt har jag, och jag trivs så med det!!
Sims 3 djurliv heter det.
Har haft ett par förträfligt fina dagar i Norrland. Efter Ikea där jag spenderade en halv förmögenhet med ögonen, men dock bara få utvalda saker fick följa med ut blev jag avdumpad vid lilla gula huset, där jag laddade ner sims sims och började spela!
För er små poliser vill jag säga att jag betalade för spelen jag laddade ner via sims hemsida!!!!!!
Sen satt jag i trans och spelade, tills det blev dags att göra mat. Provade på kycklingen igen och den blev rätt lyckad vill jag lova!
I torsdags var jag i Växjö, där jag tydligen " kan gå runt och titta lite själv" Dock ringde jag och väckte lilla smuchen min och spenderade dagen med henne, lite lan och mera shopping!
Har nu mera två klänningar till att välja mellan till Granada! JÅBBIGT!
städa städa!
Riesens ätande och tapet kollning i min lilla säng i min lilla lya.
Fika på Grand Samarkand,( DÄR SATT DEN!!)
Med min ögonsten!!

I morgon rullar bilen från Najsum indiana till Fjärraboda redan vid 4 och sedan ska jag slå klackarna i taket på Granada!!

Nu rullar bilen mot Kristianstad city där vi ska fira världens bästaste moster som fyllade 40 förra helgen då hon rymt till Paris med sin kära.


* Jag är J E T T E sugen på en subway macka!!

* Jag har på mig fjäderöronhängena och mina fina nya vita blus!! Som jag btw får ha på konserten för vi ska vara vita och svarta!! TJOOHHOO!!


*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: