mamma tog fram flöjten...

Men min lilla glädje håller sig kvar trots att mina öron nu drar ihop sig.
Pratat med min lilla Chef i Lund idag och jag har jobb 12-23 december, Och det känns SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR bra!

Har kört fram och tillbaka fram och tillbaka hela dagen och nu ligger jag fint på soffan.


Träffade BAmbie idag också och det har varit dagens höjdpunkt.
Fick ett fint smmss när jag gasat därifrån i min Pick up
Åh vad jag har saknat dina Eurovoice-aggressions-problem :)


Känns skönt att veta att man var saknad.
En liten bild på en gla typ, John John.
Just här leker han elektriker, han tyckte det var J Ä T T E roligt.



När jag hämtade Axeln ute i vildmarken så gick jag in på kontoret och frågade efter den, gubbarna skrattade högt och och sa att om jag gick till nästa kille så skulle han visa mig vart jag kunde hitta Axel. Så skrattade de och tryckte ner mig i dojjorna. Om ni inte vet så är det en axel jag ska hämta, en sådan som sitter under ett fordon och håller ihop hjulen, det borde väl två så viktiga män som ni veta!! Ville jag säga till dem!!
Fast de körde mercedes hela bunten så jag lät bli att vara nedlåtande, de kan ju inte ha det lätt om de kör sådana bilar!

Vid Vånga krossen träffade jag David.
D: VA? Jag trodde du var i Marieholm och gjorde vid vår släp! Satte på plåten och lite så.
J: Nää, inte än. Det fixar jag senare.
D: ja jag tänkte väl det!
J: Ja det finns ju en dag i morgon också!
D: Ja du har ju hela helgen på dig! Avslutar han och jag skrattar hela vägen ner från berget.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: