Kundvagnar

Det slog mig idag när jag handlade ingridienser till kvällens middag, som jag ska laga(!!!)
att jag inte berättade om hur jag häromveckan gick med vinst efter en runda på Maxi.
Nej jag köpte ingen lott eller så. Jag lät mamma betala för min skvaller tidning jag bara inte kunde vara utan. Sen kissade Grålla all over den, men jag han läsa den en gång iaf!
När jag sedan skulle sätta tillbaka vagnen ser jag det. Det finns två olika sorters vagnar, jag ser absolut ingen skillnad på dem, men några är gråa och några är röda. Dessa kan man inte sätta ihop och få ut sin lilla peng.
Så efter många om och men har väl folk gett upp med det där. De sista idioterna är alltså inte födda!
Så jag gick dit och ordnade om, rätt vagn i rätt led. Och gick därifrån med en guldpeng och två stora silverpengar. Alltså 20 riksdaler rikare!
Alltså tjänade jag på att åka med och handla, gick med 100% vinst!
Sådant är inte fel! :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: