DIE MF DIE!!!

Jag har åter igen haft en mycket fin helg. Det har blivit så nu, ibland är ju rutiner bra! Tänka sig!
I lördags körde jag till Norrland, där packades det om till saaben och vi drog vetare en halv kilometer typ. Där bakades det Pizza och dracks öl. Ölen tackade ju jag nej till med sedan kom Morgan och jag sa ohoy Captain! Och sjönk ner i soffan.


Kvällen till ära hade jag på mig mitt fina Sabo armband med London bussen, det uppskattades högt av en liten söt flicka. Och det fick mig att le så till en grad att jag tackade gud för mina öron så att inte toppen trillade av.

Kvällen avslutades i soffan där ungefär alla somnade, innan saaben rullade hemåt.

Yo, I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
really really wanna zigazig ha.



Söndag blev det sovmorgon, och jag sjöng som de gör i Robin Hood Prisa gud här kommer skatteåterbäringen! och en liten runda med fralle försäljning

Sedan bjöds vi på älgmiddag och det smakade så gott så gott så. Efterätten var pricken över i:et och min mage log i kapp med mig.

Sen gick det i höga hastigheter hemåt där Viasat fotboll slogs på och derbyt Man. Utd. och Man. City.
precis innan första målet kom, som gjordes av city.... Så gör J ett ljud, liksom ett OH! precis som hans systerdotter gör. jag lägger huvudet bakåt och skrattar och en halv sekund senare blir det 0-1.


kvällen avslutades sedan med Pizza, ett tänt ljus och morden i Midsomer.

Idag ringde sedan klockan oförlåtligt tidigt... och jag jobbade med en kroppsdel i taget på att ta mig ur sängen. fan vad jobbigt det ska vara då!

Men upp kom jag.. tillslut och sedan var det bara att krypa ut till bilen och tuta på skåneland.
Då jag glömt efterspänna hjulet jag fick byta stannar jag efter ett tag då jag tyckte bilen skakade, mer än vanligt då! Men nej då bultarna satt där de skulle och jag lyckades inte rubba dem.
Jag gasar sedan vidare och ringer upp lilla Mor som ringt och sms:at femtioelva gånger, Hallå? Har ni ingen tilltro till att jag klarar av att gå upp om mornarna? hum hum
Jag är hemma till 8 mamma lilla jag lovar! Lägger på och ja.. då dör bilen. DÖR! Och då funderar man på vad man ska skrika, dö biljävel dö! Är ju liksom inte fungerbart.
Men mitt där på rak sträckan sjunker alla värden, alla pilar pekar nedåt och bilen dör. Karma tänker jag, där fick jag för jag envisades med att vara kvar!
Varför ska allt hända mig? Eftersom Oljelampan och batterilampan båda tändes, gjorde jag som mästaren lärt mig, stänger av och rör ingenting.
En halvtimme senare kommer en annars 1.89 lång man som en pygmé.
Kollar alla värden, som är bra sätter sig i bilen och kör hem.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Fuckin skojaru me maj?!?!

Hemma visar det sig att hantverkaren fortfarande inte kommit, och nu 10.27 är han fortfarande inte här. mellan 8 och 9? In my as!

Just nu kom Peter hem och jag går ut och hjälper honom in, stackaren har ont i ryggen.
Halv två ska jag vara i karlshamn säger han. Så står han i hallen och ser så bedrövlig ut.
H. Har du provat att stå upp rakt?
P. Höhöhö.. säger han
Och då jag i all snällhet vill vara snäll och sträcka på honom spjärnar jag emot med min fot på hans fot och ska precis trycka upp axlarna då han tjuter som bara den
P: AAAAAAAAJ MIN TÅ!!!
Då har jag ju trampat på hans onda tå. och sen står vi båda dubbelvikta av skratt. Jag mer hjärtligt än Peter som låter lite ömklig.
H: Men visst glömde du bort det onda i tån ett tag?!?!
P: JAA! hmm. jag kanske borde slå en spik genom tån istället??

Tror minsann, att jag ska följa med till Karlsham och smyg äta på donken.. :D
Nu ropar den döende på mig.
Over and out!
H: MEn var är det, det gör ont då?
P: Ja jag säger till när du är där.
H: äh jag tror inte du har ont du bara inbillar dig!
P: Du trycker inte tillräckligt hårt!
H: Nu då?
P: hmmmm.....!!! Vad är det för hårt?
H: Jaa du en knuta kanske!!?
P: Åh.. kan du inte slå sönder det med en hammare??
H: HAHAHAHAHA



*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: