Burn victim..

Måste bara avbryta detta icke påbörjade inlägg med att köra näven i luften och skrika SVEA!!!!
3-2! Från de att jag snubblade in över trösklen har det gjorts tre mål! Okej bara två var sveriges kunde varit allihopa men men. Vi leder och jag hoppas nu de håller i det!


okej back to B.

Upp med dig svullo ropade luren och jag masade mig upp till lilla hålan där det blev jobb. Till kvart över 12 då jag gasade himmåt för lite spagetti och ett nytt sett kläder innan jag slösade, ja slösade bort 45 minuter av mitt liv i ett rum på arbetsförmedligen.

Hallå kan ni skynda på jag har ett jobb att gå till!
Vart kanske inte det ultimata att säga.
Men efteråt gasade jag tillbaka mot hålan och jobbade till 4 som alla andra. Svettig och brännskadad.


Mammas fleece tröja fick sig ett litet hål och mitt bröst fick sig ett litet märke. Ont som fan gjorde det, rent ut sagt. Där stod jag böjd över borren och tryckte för allt jag var värd på lemmen för att komma igenom och så kom lilla gnistan från David som skar i plåt och sen brann jag.

Men lugn i stormen jag lever.

Hemma tog jag burken i näven och kollade arbetsbehövande. De är inte många vill jag lova. Sökte ett i Växjö idag, Växjö. Smuch får jag det får jag nog sova på din soffa.

I kvällen har jag galt, ungefär som de döda älgarna. Kanske någon tonart högre, vem vet.
Sjöng mitt lilla solo för första gången, skakade som ett asplöv där jag stod med ena näven om stolsryggen och häftet under näsan. Hanna what the plop are you doing? Du kan låten utan och innan!

I morgon blir det jobb igen, börjar 7 så ingen sovmorgon, i morgon är det sedan åter gala time igen, denna gången i Sibbhult för att slå ihop våra stämmor med deras kör.

Ursäkta, men varför i helvete ska det nu vara bragd för att sverige nu ser ut att vinna? Fan Vad fick damerna när de kom 2:a i VM 2003???? Och är det inte värt att kommentera också att Svea vunnit alla matcher de spelat utan Zlatan nu? Ja något sådant sa han kommentatorn nyss. Fan Sport kommentator skulle man blivit

Kan fortsätta på fotbolls spåret. Under kören nämner jag Sverige spelar. Då sjunger vi för dem! Säger en del, medans en del biter i det sura äpplet och säger att ja det vet vi hur det går. Mitt i en låt tjoar jag 1-0 till Sverige och alla blev lika chockade!

SVERIGE HAR VUNNIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har väckt hela huset, FY FAN VAD FINT!
HEJA SVERIGE TAAAALALALALALA!!
Nu kan jag sova fint! Hamrén är mållös, och Isaksson gjorde ju en för jäkla fin match, av det jag såg.
Nej nu måste jag sluta prata.. skriva.
Hujeda mig!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: