Ajax

inte fotbollslaget, usch hatar holland!!

Kan inte tro ni är förvånade över det.. men that's it!
NU ska jag börja skura, har 1.5 timme på mig, kanske lite till innan Malin kommer.
Vi tänkte göra slag i saken och hämta ut tapet böcker också!! WOOOAAAH!!
Happy happy happy!

Märker ni att jag fördriver tid... för att jag kanske inte riktigt är sugen på att gå in i lilla huset med 11 grader i? Ni märker så rätt så, men keep it low will you!?

Men man måste börja någon stans, kanske ska höja elementen? Vart ju några eldrivna där. smart sickan!
Åh.. det hade varit fint å se en jönssonligan film...

Men det finns det ingent id för nu, nu ska jag gå in i dimman förvandlas till husmor komma ut med gula gummi handskar tvättsvamp och Ajax i högsta hugg! Whatch out!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: