Absolute hits 2004

En helt OK skiva.
Den fick snurra ett par varv under tiden jag körde till stan och även om det var lite ensamt i bilen var jag glad att jag satt själv. Gamla låtar innebär att man hör introt, tänker FAN! det är ju denna låten! Sen sjunger man för fulla muggar, dvs. det man kommer ihåg från refrängen och enstaka ord i verserna resten blir mest ett väldigt högt hummande ylande och andra icke nämnbara rop.
Ingen vill veta vart du köpt din tröja, är ju en riktigt sad låt! Hej hej monika hej på dig monika kunde jag dock hela på kan jag ju passa på att skryta om!


Svirrade runt torget gick in i tre affärer köpte lite fina jul grejor på Borett och sedan fick jag tillslut min fina macka på subway!
Slutet nått allting gott


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: