kräks

Och nu menar jag inte på riktigt. jag vet att det finns ett finare ord, men jag kommer inte på det nu.
Jag kirrade det i natt ;)
Nu kräks jag på vår lilla tidning.... Liksom HALLÅÅÅÅÅ!!!
http://www.kristianstadsbladet.se/ostragoinge/article1571397/Korer-gjorde-resa-tillsammans.html
Ni får läsa och begrunda själva.
De var där på vår första gemensamma övning. Bilderna därifrån visade cirkus 6 av deltagarna.
Men nu tycker jag min själ och da att de gick över gränsen. Jag tänker nu öppet kritisera och fortsätta leta efter deras e mail där man kan lägga in klagomål!!
Fotografen kom under de två sista låtarna, och från där jag stod, i mitten andra raden. Såg jag bara hur hon fotograferade sin medtagna dotter(??) som var utklädd till ängel. Och tro fan.. Enda bilden från konserten i gårkväll är på ungen!!!!!!! så ser man fötterna på de främsta i kören låååångt borta.
Då tycker jag lika gärna att man kunde ha skippat att åka dit över huvud taget, ser ingen mening med det alls. Och blir riktigt besviken på dem...
Bättring s'il vous plait!!
Nu vet jag att ungen inte var hennes, och för att förtydliga. Det är givetvis inte barnets fel utan fotografen jag är pissed på! Där med basta! - Bada bastu det är hälsosamt, sa Bull.

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: mormor

Hanna lilla tagga ner, läs på efternamnet vems unge det är...

2011-11-07 18:11:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: