Det gjorde nog ont...

Spenderade några timmar i staden och det var verkligen så trevligt! Ett gäng tjejer på Duvanders med god mat/fika och jag surplade på en kaffe latte.
Det var riktigt trevligt!

Sen gasade jag hemåt för att hinna måla lite till och rätt som det var var klockan kvart över 4 och jag fick lite panik. Rusade in i andra huset bytte om och gasade mot city för att planera nästa konfirmand träff.
oboy så trött jag är.

Just nu måste jag prioritera och jag gillar det inte, definitivt inte när jag vill göra allt, och få allt gjort. Jag blir less, hängig, trött, sur envis och så har jag givetvis kvar det jag brukar vara.. ; ) Fin kombo.

Väl hemma tillagade jag mina toasts åt en burk pizza sallad och uppdaterade mig i ishockeyn.
Varpå följande klipp fick mig att nästan spotta upp maten igen.


Alltså jag har sett klippet ungefär 10 gånger nu och jag begriper inte precis varför jag genomlider det om och om igen. Då det vänder sig i mig in ut, fram å tillbaka upp och ner och lite till när jag ser det... Örk...
Och så såg jag att Hv halkat ner ett litet steg. Men de tar de ikapp.

Varför kan inte bara saker göra sig av sig själv? Jag har inte tiiiiid!

Har märkt att jag mer och mer börja otrogna mig mot kläder för möbler och inredning. Var inne på Indiskan och ville ha lite mycket saker där.
( åh herre gud, nu förlovade sig ena bonden efter att de har känt varandra i tre veckor... Jag har strumpbyxor som är äldre än så! )

Till sist kan jag meddela att min önskelista ser ut likadant som den gör för dem som snackar för expert. Jag önskar mig fred på jorden, men jag sätter in det under en smartphone...


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: