Bättring

Ja Mormor jag vet att jag måste skärpa mig... Men jag står helt och hållet fast vid mina åsikter, dock kan jag behöva öva på att andas tre gånger och inte balla ur direkt. Men nu råkar det vara så att det är så jag växt fram om jag får leva med det. Jag lever i stunden kan man kanske kalla det.
Så för att nu bättra mig skriver jag i korthet lite höjdpunkter från kvällen

* jag hataR Zlatan!!!!!

* Två stekta ägg och julskinka efter en två timmars lång sovstund.
*Fotbolls galan
*jag är sten cool
* Idioiterna som skriver att damfotbollen inte hör hemma på fotbolls galan på aftonbladets hemsida. K-R-Ä-K
*Kim källström :)
och jag kan nu konstatera att jag inte är fullt nöjd med detta. Jag har inte fått ta ut min ilska på tangenterna som jag vill.

Jonas Gardell skrev på FB nyss
"Sverige är ett land där vi firar jul i december, midsommar i juni och varje november ger vi Zlatan en guldboll."
Jag gottar mig åt att det finns fler som tycker som jag!


Alva jag saknar mig tokig på dig!!!! Och Sushi! Men mest på dig!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: