trött AB

Jag är så himla trött. Egentligen ( stavas det förresten med I eller E ??) vill jag bara dö för en vecka så jag kan får sova, inte bry mig och slippa tänka på allt!!
Jag är så trött. Jag har seriöst crying my eyes out nästan varje kväll efter apun.
Jag trivs för övrigt himla bra där, kunde inte ha varit på ett bättre ställe :)
Detta har aldrig hänt mig förut. Jag vill inte ta ledigt, eller hoppa över inplanerade saker, jag har ju lovt att göra det!
Nä nog pratande om tråkigheter, som tyvärr tycks fylla vardagen, för det ligger ju där och gror :(
För att få lite uppmuntran har jag mailat min HM ( Hostmum) för er som glömt. Och undrat om jag kan få lite bilder.
Bara att få svar är ju kul :)
Läste också på MSN att min man ska in på rehab, EGET intiativ, mycket viktigt
Matthew Perry checkar in på rehab
aww... :(


På begäran nu lite tips på Studentpresenter :)
MINE serien, glas och fat talrikar mm. Inte svart brunt och sådant skit, utan glad färger rosa ( ick jag vet) blått grönt gult. Spraliga färger typ :)
Blossom serien tycker jag också om. Har ett rör med blåa glas eller gröna :/ har dålig koll, men jag gillar de bruna, blåa och gröna inte rosa!!!! Finns som på bilden skålar glas och bägare. Dock vill jag inte ha glasen med fot.
Hänger ni med ;) ??
Ja det var väl det i glas väg. Ja det finns ju Höganäs också som jag tycker om, har redan fått något av O och D. Har fått i grått, turkos och brunt. Vet inte om det finns kvar, men det ska vara det matta inte det blanka!!


Jag tror jag ska gå upp och lägga mig och läsa lite.
Malin piggade upp mig någon kollosalt nyss. "tänk, om en vecka sitter vi i någon bar och dricker drinkar på Kreta! "
ÅÅÅH jag tänker och tänker!
Jag vet inte hur uppmuntrad man blir av att se Angelina Joli i våtdräkt liksom??
I morgon ska det målas tavlor. sen måste jag hinna måla dom så dom är klara innan jag åker. Så jag måste nog sluta 4 på Onsdag, packa det sista fira Erik och måla det sista. Jag hoppas jävlar i att spacklet torkar.
Fattar ni att jag är slut! Hur fan ska jag hinna?
jävla röv.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: