Popular

Ja vi får väl se hur populär han blir ikväll. Jag förstår inte riktigt hur Ireland kan vara hans största konkurent men vad vet jag..
Dock tycker jag att det var lite häftigt att för exakt 20 år sedan inträffade Eurovision och Vm finalen samma helg och då vann Sverige båda!
Carola vann med Fångad av en stormvind
Vi får väl se hur det går ikväll och i morgon. Man kan ju hoppas :)
Har haft ett par roliga incidenter här ikväll.
När jag hörde informationen som jag skrev om här uppe, ville jag vidarbefodra den till mamma, men hon svarade inte mig, så jag ringer från min mobil till den enda telefonen på övervåningen Peters mobil.
Peter: Björklund
Jag: Ja det är jag kan jag få prata med mamma?
P: va fan ringer du nerifrån och väcker mig för det?
J: ja men jag måste.. KLICK!
Efter detta samtalet skrattade jag i säkert 10 minuter.    För mig själv... i soffan.
När jag ändå var på G sen gjorde jag samma sak fast till hemtelefonen som är bakom soffan. Virran kommer ut från köket och redan då börjar jag skratta hysteriskt, men han fortsätter fram till telefonen. då jag lägger på.
HYsteriskt rolig är jag. hahahaha
Nej nu får man väl fortsätta kolla på detta sanslöst dåliga uppträdandet innan de redovisar rösterna :)
Heja Sverige!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: