Vill man vara fin får man lida pin..

BOKSTAVLINGEN!
I morse när jag vaknade så var det dock lagom smärta, hade inte ont i benen och det är det jag tycker sämst om eftersom man anänder benen mest. Men lite verk i armarna. Sen bar det av mot k stad och Actic igen för konditionsträning.
Så jag sprang på löpband, cyklade och använde crosstrainern. Jag tror den heter så i alla fall. Jobbigt var det och en timme var mer än nock, så om vi bara ska ha konditions träning fler gånger blir det nog bara 40-45 minuter.

efter träningen parkerade vi på MC och Malin gick till frissan och jag gick en sväng på stan.
Lite pengar spenderades så klart. Köpte en Bikini top. Som satt snyggt och ja man visade inte allt AMEN
 riktigt nöjd med den, den svåra biten är nu att hitta en fin underdel. Men svarta är ju rätt vanliga och jag kan ju ta en färgglad också om jag känner för det.
 En pärm till mina bank papper, och så kunde jag inte låta bli att köpa en bok...ops.
Det blev Dan Brown med The Da vinci code
 

Tips till alla er där ute om ni vill lyssna på fin klassiskt musik, Jag är inte för sådant i vanliga fall. Och jag kommer inte lyssna på den så mycket men nu är den fin att lyssna på.

Tips på Spotify!

Låt: Time to say goodbye
Artist: Sanna Nielsen

Föresten vad tyckte i om Melodifestivalen?

Jag har ju mina favoriter, helt klart Pernilla Andersson, så telefon räkningen blir dr efter andra chancen.

Men ja jag tycker om Linda Bengtzing också, det är ju fart på den i alla fall!

Nej nu får jag nog minsann packa upp träningskläderna och packa om för i morgon är det det igen :) Sen är det utbildningsmässa på Yllan så alla lektioner är inställda i morgon också, men STS ska dit så jag tänkte lyssna lite på dom :)

Sen är det kör och årsmöte. Yippie..

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: