typisk fredag natt- lördag morgon

Hmm.. nu när jag skrev rubriken kändes det mer som om det var lördag kväll.
Jag sitter här i min ensamhet. Sanni och Malin har kört hem för en timme sedan kanske, innan dess for Emil, Stoffe och sebban också hem. Jag satt och tjöt av skratt åt parlamentet, riktigt bra!!
NU kollas det på sex and the city.. ofc

När Malin och Sanni begett sig hemmåt fick jag en sådan impuls att prova mina klänningar, som hänger i garderoben.
Så I did.
foto får ni här och ja, se och njut.... NOT
Garderoben, där jag har en tredjedel av utrymmet...
efter mycket kämpande så lyckades jag äntligen knäppa min skinklänning.
Och ungefär så här mycket  fick jag dra in magen, igentligen skulle ni inte ha sett garderoben framför mig då min mage skulle täcke den...
och här får jag luft ner i mina lungor för första gången på minst två minuter...
och min favorit klänning, Kardemumma från Lingon & blåbär.
Den förtjänar en bild med stängda dörrar och inga andra kläder som förstör den. Ohh I love it!
Min andra favorit, denna från Ellos.
fullkomligt Älskar ryggen!
Jag väljer att inte visa en sista klänning då.. ja, hade en fin kväll på Killebom i Sölvesborg med den, men that's it
no more.

Nu ska jag blåsa ut alla ljus och går och lägga mig, i morgon blir det kanske gymmet, eller ska jag försöka hinna med det innan L&B partyt på söndag som börjar kl 11. sen på söndag kväll ringer min favorit familj från England!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: